JAK NAJÍT PRÁCI MÉHO SRDCE? (JAK NAJÍT PRÁCI SNŮ?)
TECHNIKA: KREATIVNÍ MAPOVÁNÍ POTENCIÁLU
ARCHETYPÁLNÍ TYPOLOGIE A ANALÝZA VÝBĚRU a ROZHODNUTÍ
Intenzivní interaktivní workshop. Postup netradiční, avšak velice efektivní metody výběru uchazečů o zaměstnání, profese anebo studijního směru je podložený přepracovanou metodologií z její knižní podoby, nejdříve publikované ve Švýcarsku pro německy mluvící krajiny, později i v Čechách a na Slovensku, jejíž autorkou je přímo lektorka workshopu.
Termín: 12.1.2014, 10.-16.00 hod.
Místo konání: Praha
Cena: 777.- kč
Kontakt: judita@juvita.cz
Technika vychází z Jungovy typologie osobnosti, teorie nevědomí, opírá se o význam symbolů a archetypů. V průběhu procesu mapování potenciálu, schopností, talentů a možností testovaných jedinců se využívá grafického ztvárnění psychologických symbolů a jejich významů spojených s pracovní sférou a kariérou.
Vedle objektivních okolností jsme často překážkou v nalezení vysněné práce my sami. Stojí za to si zodpovědět otázky: Znám své silné stránky? Věřím si? Kde jsou mé rezervy? Vybral/-a jsem si ten správný obor, správnou pozici? Co může výrazně zvýšit mé šance? Mám si zvýšit kvalifikaci či doplnit vzdělání? Hledám/dělám opravdu takovou práci, která mi přinese/přináší peníze i radost?
Na tomto kurzu dostanete odpovědi na uvedené otázky.
Forma
Školení pro MLM
Školení pro nezaměstnané
Konzultantské služby úřady práce
Osobní konzultace pro nezaměstnané, zájemce o pracovní pozice, studenty, rodiče studentů rozhodujících se pro studijní směr
Cíle
Zmapovat podstatné oblasti osobnosti, talenty, schopnosti, sklony, motivace, silné i slabé stránky v podřízených i nadřízených pozicích, odolnost vůči stresu, schopnost týmové spolupráce, vhodné obory a profesní orientace. Odhalit i prvky, které uchazeč nemůže nebo nechce sdělit. Získat další zásadní informace důležité pro určení vhodnosti uchazeče na danou pozici. Dostat se navíc k datům, které se pravděpodobně nedozvíte ani z CV, ani při osobním rozhovoru či z klasických psychotestů.
Cílová skupina
- Úřady práce
- Poradenské agentury v oblasti HR
- Poradci v oblasti výběru budoucího povolání
- Nezaměstnaní
- Lidé hledající své uplatnění, posláni, nejvhodnější pozici
- Uchazeči o různé pozice před výběrovými řízeními
Techniky
- Test na určení příslušného typu osobnosti - archetypu - v rámci Kreativního mapování potenciálu
- kreativní technika určování preferencí uchazeče a jeho skrytých motivací, slabých a silných stránek
- "strategická" metoda mapování potenciálu
Způsob práce
- achetypální typologie podle C. G. Junga v obrazech - typy osobnosti a jejich fungování v pracovní oblasti
- podněty, inspirace, motivační rady
- interaktivní komunikace s účastníky
Rozsah
Workshop i celá metodologie je obsahem vždy přizpůsobována potřebám případného klienta. Minimální rozsah prezenčního tréninku je 4 hodiny.
Lektor
JUDITA PESCHLOVÁ